SMARTLIFE e-kaubandus OÜ

Müügitingimused

Veebipoe omanik https://smartlife.ee (edaspidi Kauplus) on SMARTLIFE e-Commerce OÜ (registrikood 10614594), mis on registreeritud Tallinnas, Eesti Vabariigis.

Müügilepingu kehtivus. Toote- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Kauplusest toodete ostmisel. Toodete hinnad on märgitud iga toote all. Hind sisaldab kõiki võimalikke komponente või makse, kuid ei sisalda saatmiskulusid. Saatekulud sõltuvad ostja riigist ja tarneaadressist ning valitud saatmisviisist. Saatekulu kuvatakse pärast seda, kui ostja on lehel “Kassasse” sisestanud arveldus- või tarneaadressi.

Tellimuse koostamine

Toote tellimiseks tuleb lisada “e-poe” lehelt soovitud toode ostukorvi, vajutades ikoonile “Lisa ostukorvi”. Iga kord, kui toode on lisatud, avaneb ostukorv automaatselt ja kuvab sel ajal lisatud sisu ja hinnad. Seejärel saate ostlemise jätkamiseks naasta lehele “E-pood” või ostu sooritamiseks minna lehele “Maksa”. Kui olete lehel „Maksa“, peate täitma/valima arveldusaadressil kõik nõutud väljad. Pärast seda kuvatakse saatmiskulud ja eeldatav tarneaeg. Saate siiski kuvatavat tarneviisi muuta, kui teie valitud toote jaoks on saadaval mitu viisi. Järgmiseks peate valima makseviisi, seejärel nõustuma "Tingimustega". Kui kõik on teie jaoks õige, klõpsake "KINNITA TELLIMUS JA MAKSMA". Leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumisest.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (koos tasutud saatekuluga) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14. päeva pärast teabe saamist.

Kohaletoimetamine

Tooted saadetakse paljudesse riikidesse, kuid enne tarneaadressi sisestamist (makselehele või registreeritud klientidele vastavalt nende registreerimisele) kuvatakse Hispaania poolsaare saatmisvõimalused ja toodete hinnad. Maksumus ja eeldatav kohaletoimetamise aeg kuvatakse pärast aadressi sisestamist lehel "Kassasse". Erinevatel toodetel võivad olla erinevad tarnevõimalused. Kui tootel on mitu tarnevalikut, saab klient vaadata kõiki saadaolevaid tarnevõimalusi, klõpsates lehel „Kassasse“ vaikimisi kuvatud valikul. Mõnesse piirkonda (saared jne) või mõnesse riiki ei pruugi olla võimalik tarnida. Kui tarnevõimalusi pole kuvatud, kuid klient soovib siiski toodet osta, saab klient saata meile päringu meili teel https://smartlife.ee.

PS: Kui teie aadress asub väga kauges piirkonnas, kinnitage meiega enne esimest tellimust sama e-kirjaga saatmisvõimalused, isegi kui meie lehel on kuvatud mõned saatmisvõimalused.

Taganemisõigus 14 päeva

Pärast tellimuse vormistamist on ostjal õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda [mõnede konkreetsete toodete puhul ei pruugi ostjal olla taganemisõigust, kui vastav toode vastab seaduse § 53 lõikes 4 loetletud tingimustele. võlaõiguse kohta]. Taganemisõigus ei kehti ostjatele, kes on juriidilised isikud.

14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada muul viisil, kui on vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks viisil, mis võimaldab toodet füüsiliselt testida. poodi. Kui toodet on kasutatud muul otstarbel kui see, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on kauplusel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt väärtuse vähenemisele. kaubast.

Toote tagastamiseks peab klient esitama taganemisavalduse e-posti teel aadressile https://smartlife.ee 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Toote tagastamise transpordikulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on vigane või defektiga kaup.

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates taotluse esitamisest. Tagastatud toodete kättesaamisel tagastab pood ostjale raha viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe poolt pakutavast odavaimast tavapärasest tarneviisist erineva tarneviisi, ei pea Veebipood tarbijale hüvitama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga kaasnevat kulu.

Kolmandate isikute poolt kaetud teenused

Kuna pood on peamiselt spetsialiseerunud online-turundusele, kasutab see kolmandate isikute teenuseid, et pakkuda klientidele parimaid teenuseid. Reeglina katab makseteenuse kulud täielikult ainult Kauplus, klient ei maksa midagi (erand - mõnel juhul krediidimüügi puhul võib krediidipakkuja nõuda kliendilt krediidi eest intressi jne ja siis on sellised tingimused näidatud krediidipakkuja ja kliendi vahelises lepingus). Kaasatud kolmandad isikud:

  • Hoolikalt valitud loetelu parima kvaliteediga ja taskukohaste hindadega nutiseadmete tootjatest. Fookus on seatud elektroonikale, mida toetavad Smart Life rakendus (nutikas kodu), CamHi rakendus (nutikad kaamerad), Imou rakendus (nutikad seadmed), Insmart rakendus (nutikad fitness-vidinad).
  • Makse- ja krediiditeenuste pakkujad:
    • Stripe, Inc.
    • LHV Bank AS.
    • ESTO AS.
    • Maksekeskus AS.
  • Tarneteenuste pakkujad (tarne Baltimaade ja Soome piires võtab tavaliselt 1-4 päeva, Euroopa piires 1 nädal, otse Aasiast saadetud tooted 1-4 nädalat. Tarneaeg on iga toote ja variatsiooni puhul eraldi ning see on näidatud üksiku toote lehel, ostukorvis ja kassas). Meie tarnepartnerid on:
    • Balti riikides ja Soomes - Omniva, Itella, Unisend.
    • Teistes riikides - riigipõhised teenusepakkujad iga riigi jaoks.

Õigus esitada hagi

Kauplus vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ja mis ilmneb kahe aasta jooksul (eraisikutel) või üks aasta (juriidilistel isikutel) alates kauba tarnimisest. Esimese kuue kuu jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Poe kohustus on vastav oletus ümber lükata. Defekti ilmnemisel on ostjal õigus pöörduda kaupluse poole maksimaalselt kahe kuu jooksul, saates e-kirja aadressile https://smartlife.ee.

Kauplus ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui tootel esineb puudusi, mille eest Pood vastutab, parandab või asendab kauplus defektse toote. Kui see pole võimalik, tagastab Kauplus ostjale raha. Kauplus vastab tarbija kaebusele e-posti teel 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Pood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefon, aadress, e-post ja pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale saatmiseks. Kauplus edastab isikuandmeid toodete kohaletoimetamise eesmärgil tarneteenust osutavatele ettevõtetele.

Pood võib saata Ostja e-posti aadressile uudiskirju ja pakkumisi ainult juhul, kui Ostja on avaldanud soovi neid saada, tehes linnukese vastava e-kirja teavituskasti Poe kodulehel. Ostja võib igal ajal loobuda e-posti pakkumiste ja uudiskirjade saamisest, teatades sellest Shopile e-posti teel või tühjendades märke Poe veebisaidil olevast teavituskastist.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Poe kohta pretensioone, tuleb see saata aadressile https://smartlife.ee. Kui ostja ja Kauplus ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saate tutvuda ja kandideerida SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on ostja ja Kaupluse vahelisest lepingust tulenevate konfliktide lahendamine. Ostja nõude läbivaatamine komisjoni poolt on tasuta. Ostjal on võimalik pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi.

0
    Ostukorv
    Ostukorv on tühiTagasi poodi