Tarne ja tagastamine

Tarne. Odavaimaks tarneviisiks on kauba tellimine Smartposti, Omniva või DPD pakiautomaati. Smartposti või Omniva kuller võib kauba aga ka muule aadressile ise kohale toimetada, kuid kulleriga toimetamise tasu on kallim. Täpsed maksumused tarneviiside lõikes kuvatakse teile kauba tellimisel tarneviisi valikul. Kaup toimetatakse kohale reeglina 2 tööpäevaga. Kauba kohalesaabumisel pakiautomaati või kullerile teavitatakse teid SMS-i või e-maili teel. Kui teil on tarnega seoses vaja anda täiendavaid juhiseid – siis selleks on tellimuse vormistamisel enne maksmist vaba teksti sisestamiseks lisaaken.

Peale saadud kaubaga tutvumist anna hinnang kaubaartikli all olevas kommentaariumis. Sinu tagasiside aitab meil kaubavalikut ja teenindust paremaks muuta, teistel ostjatel aga saada täiendavat infot kauba valikuks.

Kui kaup on aga probleemne (näiteks transpordil tekkinud  või varjatud defektid), või kui tehnilistest juhistest on raske aru saada, või kui soovitakse kaup tagastada – siis jäta kommenteerimata ja võta ühendust müüjaga (info@smartlife.ee) ning püüame leida koos parima lahenduse tekkinud olukorras.

Garantii. Garantii on iga müüdava kauba kirjelduses ära märgitud, kui tootja sellist garantiid pakub. Kehtivad ka kõik tootja pakutavad garantiitingimused ja -protseduur. Muudel juhtudel, kus tootja ei paku kaubale garantiid – tagab müüja garantii omal kulul ainult seadusest tulenevas kohustuslikus ulatuses.

Tagastamine. Ostetud kaupa saab tagastada 14 päeva jooksul järgnevalt (kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata):

  • Kui kaup oli tarnitud Itella Smartposti pakiautomaati. Siis tagastamiseks mine mõne Smartposti SINISE (postitamist võimaldava) pakiautomaadi juurde (ei pea olema samal aadressil ega sama kapp kust kaup saadi), sisesta seal oma uksekood, pane pakk avanevasse kappi ja sulge uks. Tagastamine on tasuta, sinu uksekood on peale ostu tagastamisteks aktiivne 14 päeva.
  • Kui kaup oli tarnitud OMNIVA pakiautomaati, siis paki tagastamise juhised leiad SIIN. Omniva pakiautomaati tarnitud kauba tagastamise eest maksab tagastaja.
  • Kui kaup oli tarnitud DPD pakiautomaati, siis DPD pakub tagastusvõimalusi oma emafirma ingliskeelse tagastusportaali kaudu https://www.return-my-parcel.com/. Müüjal puudub info, kas DPD küsib ostjalt tagastamise eest tasu. Õppevideo tagastamisest (2.24 min) on kättesaadav SIIN.

Ostetud kaupa võidakse tagasi võtta kokkuleppel müüjaga (info@smartlife.ee) erandkorras ka hiljem, kui kaup on rikkumata (näiteks kaup saadi kingitusena sünnipäevaks, kuid saajal puudub vajadus vastava asja kasutamiseks). Lisaks pakiautomaatidele on võimalik tagastada kaupu ka ettevõtte tegevuskoha aadressil Tallinn Paasiku 14 – aga AINULT eelneva kokkuleppe korral (seal ei ole püsivat klienditeenindust kohapeal). Kauba tagasisaatmise kulusid ettevõte reeglina ei hüvita.

Muudetud 21.01.2021.

0
    Ostukorv
    Ostukorv on tühiTagasi poodi